Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hry pro osobnostně sociální rozvoj
VŠETULOVÁ, Hana
Cílem bakalářské práce je vytvoření odborně podloženého programu pro osobnostně sociální rozvoj předškolních dětí založený především na pohybových hrách a činnostech. Práce je členěna do dvou částí. Teoretická část vymezuje pojetí prosociálního chování a možnosti rozvoje dítěte. Praktická část spočívá v tvorbě projektu zaměřeného na osobnostně sociální rozvoj dítěte pomocí psychomotorických her a činností, jeho ověření a reflexi.
Pohádkové Vánoce v mateřské škole (literární projekt)
VŠETULOVÁ, Hana
Cílem bakalářské práce je vytvoření literárního projektu Pohádkové Vánoce v mateřské škole, který doplňuje výchovně vzdělávací činnost konkrétní MŠ. Práce je členěna do dvou částí. Teoretická část vymezuje pojetí literární výchovy v MŠ, popisuje literárně-výchovné kompetence učitele, přibližuje vánoční téma a vybranou literární tvorbu. Praktická část spočívá v tvorbě literárního projektu jeho ověření a reflexi.
Křesťanství jako zdroj inspirace při rozvíjení spirituality v mateřské škole
RŮŽIČKOVÁ, Anna
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje spirituality dětí v předškolním věku vycházející z křesťanství v současné mateřské škole. Cílem práce je zpracovat teoretická východiska problematiky rozvíjení dětské spirituality v preprimárním vzdělávání, popsat základní východiska spirituality, vývojové psychologie, duchovního vývoje dětí a poté se zabývat kurikulárními dokumenty v návaznosti na téma práce a navrhnout způsob, jak v souladu s nimi implementovat křesťanské hodnoty do rozvíjení spirituálního rozměru osobnosti dětí. Praktická část obsahuje didaktický projekt, který rozebírá vybrané biblické příběhy a jejich využití k rozvoji duchovnosti a základních lidských hodnot pro děti v sekularizovaném prostředí mateřských škol.
Pojetí pohybových aktivit v rámcově vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání a jejich realizace v mateřské škole.
KAMÍROVÁ, Kateřina
Bakalářská práce se zaměřuje na pojetí pohybových aktivit v rámcově vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání (dále jen RVP PV). Zjišťuje, jak školní vzdělávací program mateřské školy odpovídá RVP PV v oblasti pohybových kompetencí dítěte v předškolním věku a jakým způsobem je naplňován během činností v mateřské škole. V teoretické části se bakalářská práce zaměřuje na rozbor jednotlivých částí RVP PV. Autorka nejprve vysvětluje, co obecně znamená rámcově vzdělávací program. Uvádí vzdělávací oblasti a podmínky předškolního vzdělávání, které jsou součástí školního vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání (dále jen ŠVP PV) a poté se na tento dokument dívá z pohledu pohybových aktivit. V praktické části se bakalářská práce zabývá definicemi tělesných a pohybových aktivit v programech pěti tříd sledované mateřské školy. Nejprve autorka porovnává RVP PV a ŠVP PV a poté i třídní vzdělávací programy předškolního vzdělávání jednotlivých tříd. Jejich naplnění v řízených a spontánních pohybových činnostech dětí během denního režimu v mateřské škole zkoumá pomocí pozorování a videozáznamů v pěti třídách mateřské školy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.